Tjugonde september



Idag tog det tid innan jag kunde sätta mig ner för att blogga!
Hoppas ni inte har saknat mig allt för mycket.. hehe

Liam har ju sovit här och det var ju Sjöslaget så de var bara att gå upp
och gå ut på plan. Men det är ju skoj så det är helt okej.
Liam var jätteduktig, han har ju inte tränat så där jättelänge.
Vädrets makter hade vi med oss oxå, det blev riktigt varmt och skönt på efermiddagen.

Vi tog med oss Dyllan och Angelina ut oxå. Dyllan hade görsköj, tror jag.
Han lullade omkring och såg på folk och pratade.

När Sjöslaget var över så traskede vi hem och jag ställde mig och lagade mat.
Hade lovat söstra mi tacopaj, och de som inte åt det fick vanlig tacos.
Mums fillibabba!


Hela laget. Lakers/Marvels
   

 

   

   



Nu ska jag titta lite på tv..
se ya later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback