Onsdags kväll

Det har varit en tråkig dag idag. Har inte gjort nått vettigt. Dammsugit, diskat och lagat mat är det enda jag har gjort. Angelina har varit här och hälsat på, det var trevligt. Fick låna Malins pärllåda för att se om det finns några pärlor där som jag kan ha till min klänning. Det var snällt. Lila och gula fjädrar har jag.. skulle vilja ha rosa och blå oxå.. Finns det någon där ute som har några liggande så vore det väldigt snällt om jag kunde få några.. Får titta i alla affärer som jag kommer till oxå, kanske finns det någon affär som har några liggande.

Nu till Glamour, nu är det ute att det är Storm som sköt Stephanie.. Men nu vet jag inte mer hur det går, om han erkänner till polisen eller vad som händer, har inte varit inne på sidan och läst.

Nu ska jag snart förhöra Lina på svenska om fabler och sagor och myter och sånt.. hon har prov i morgon.. Kul

Men nu så ska jag sätta mig och titta på tv en stund..

hasta la vista!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback