Hemma igen

Då var vi hemma igen. Det är väldigt skönt. Fast vi har haft det trevligt och roligt.
I fredags så stannade vi till vid Bloms, och J o J köpte sig varsin jacka och så köpte vi nått att tugga på på vägen.
Vi mötte Markus vid Statoil i Tösse sedan så fortsatte vi till Slottsbron. Där lastade vi ur bilen och sedan så åkte vi in till Grums och handlade. Väl hemma igen så beställde vi Pizza från Mickis för de har hemkörning..hehe.. och pizzorna är jättegoda. Tittade på Idol och jag tycker att det var synd att Loulou åkte ut...

I lördags så åkte vi in till Karlstad vi 10 tiden och gick omkring i stan och till Mitticity ett köpcentra mitt i stan. Det var trevligt.. Sedan så åkte vi och käkade på McDonalds och sen så bar det i väg till Löfbergslila arena för att titta på ishockey. Färjestad mot Rögle. Men det gick inte så bra, färjestad förlorade med 2-3. Fast det var roligt ändå.
När matchen var slut så åkte vi till Bergvik för att leta efter en film som Lina ville ge till Nuppu i present men den fanns inte. Där emellan så har det varit lite bråk och tjafs och det har varit på gång att jag skulle lämna dem där och åka hem, men det lugnade ner sig till slut..

Tillbaka i slottsbron så lagade vi tacos och tittade på Dansbandskampen och var lyckliga när Scotts gick vidare ytterligare en gång..

I söndags så åkte vi till Jimmy och Lillian och var där hela dagen. Jag och Lina följde med Lillian till en lampaffär i Karlstad och där köpte jag en ny taklampa, den kostade bara 100kr.. Men jag tycker att den var fin..
När vi åkte hem från dem så hade någon kört på en stackars älg som fick ligga där och pinas, polisen fick tydligen inte skjuta den utan det var det en jägare som var tvungen att göra det. Så den fick ligga där i en timme eller så och plågas. Det var hemskt...

Och idag så körde vi Lina till bussen, hon åkte ju till Nuppu i stockholm, kl 1055 gick bussen. Sedan så for vi hem och var hemma omkring ett och det var underbart..

Nu ska jag ta en sväng med min bobbo...

Hasta la vista!

     

     

     

     

     

     

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback