Halloj

Vad denna dagen har gått snabbt. Men jag har iaf gjort färdigt min klänning och sytt in Malins. Hon får väl komma och prova den och se om den passar nu. Och så måste jag gå bort till Madde och kolla om kjolen passar nu.

Dyllan följde med mig hem förut, han är så rolig..hehe... Men jag blir så trött, jag är alldeles för gammal för småbarn. Men han är väldigt söt just i dag för Angelina har målat en krigsmålning på honom.. :o)

Jag har även bokat biljett till Ewelina så att hon kommer hem i morgon. Hon kommer till Karlstad kl 21.10 och där så plockar troligtvis Peter och Fredrik upp henne.. Snällt av dem så att jag slipper åka.

Men nu så ska jag kasta ett öga på Oskyldigt dömd..

Hasta la vista!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback