Den elfte december

Då var det torsdag igen, veckorna går så fort så jag hinner inte med. Det är nu mindre än två veckor kvar till jul. Huvva..
I morgon så år det Sthlm och Idol finalen som gäller..  Il Divo är där som gäst artister, det ska bli kul att se dem för de är rätt så bra.. Bara det nu inte bli snöoväder för då vågar jag inte åka, för jag är rädd.

Smörgåstårtor har jag gjort oxå, till Alex praktikplats. Hoppas att de tycker de är goda. Vill ha själv oxå. J o J frågade varför jag inte gjorde en till oss oxå, men det tänkte jag inte ens på. Mitt Pucko...

Jaja,,, men nu så ska jag sätta lite fart och göra något innan jag måste åka och lämna tårtorna..

Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: malin

förlåt jag glömde bort att vi skulle göra tårta..

2008-12-11 @ 23:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback