Slutet av dagen

Så har även denna dagen kommit till sitt slut.
Det har varit en ganska skaplig dag, mycket har blivit gjort.
Men Markus fick åka hem från jobbet pga huvudvärk hoppas att han blir bra tills i morgon. Stackars honom.

Fredrik var här i eftermiddag oxå, så jag smorde in hans nya ryggtatuering med Helosan salva. Sedan så spelade vi lite Guitar Hero.

I morgon så ska jag hjälpa mamma med något som hon ville ha hjälp med. Och så ville hon visst till PK - secondhand och se om de har några gardiner. Jaja..vi får la se vad som händer.. Annars så ska jag försöka röja lite på övervåningen det behövs nog dammsugas och torkas golv där uppe med är jag rädd..

Men nu så ska jag titta på Djur Polisen och fälla några tårar över hur elaka människor är mot sina djur..

God natt och sov sött!   och.....Be carefull out there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback