Onsdag den 4/9

Godmorgon!

Jaha ännu en ny strålande dag! Solen skiner och det är en klar och kylig morgon. Härligt var det ute.
Idag så fick jag köra Alexander till skolan. Lämnade ju in hans cykel på reparation igår för att fixa växlar, handbroms och ett nytt stöd. Då blir hans cykel som ny igen.

Vad står annars på agendan då?

1) Måste städa
2) Måste handla ingredienser till Mishells smörgås tårtor
3) Hämta Alexander
4) Göra Mishells smörgås tårtor

Där emellan så ska det diskas o laga mat.. Och gå ut och rasta Tyson plus allt oförutsett som kan inträffa.. jaja... men kl 17:35 får inget eller ingen störa mig för då är det dags för Glamour!!

Nu så måste jag väcka Ewelina en gång till så att hon kommer upp, och så ska jag bada.

På återseende! kram Lena!

En trött Mishell
En trött Mishell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback