Måndagen den åttonde september

Godmorgon!
Sovit gott?
Det har jag, vaknade kl 6.30 en hel halvtimme innan klockan skulle ringa. Skönt att kunna ligga och morna sig.
Alexander är hemma från skolan idag, han är förkyld och har ont i halsen. Josefine och Jennifer är i skolan och Ewelina börjar någongång vid 12 tiden kommer inte ihåg exakt. Fattar inte vad det är för konstiga scheman de lägger nu för tiden, ungarna är ju aldrig i skolan! Jag har ingen FRITID. Men det är bara att gilla läget i det här fallet oxå. För jag får tyvärr inte lägga nya scheman till dem där de är i skolan från 08.00 till 18.00.

Vad står det på mitt schema idag då?

1) Städa
2) Tvätta kl 11 i den lilla tvättstugan
3) Göra i ordning på altan spola av utemöblerna och ställa iordning för vintern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback