Trista söndagar

Varför är söndagar alltid så tråkiga?
Det är alltid så uppenbart att det är just söndag. Konstigt inte sant?

J o J är på bio, Patrik 1.5.. undrar om den är bra? Ska hämta dem vid 8.15..
Ewelina är med Natta och Michaela.
Alex är på sitt rum. Frofro har precis gått hem så han är ensam..

Och jag lyssnar på de sista minuterna av En plats i solen..Eller ja, det är kanske en dryg timmer kvar..
Den är bra, lite annorlunda än Nobels testamente och Livstid, men bra..
Nästa bok jag ska lyssna på är Åsa Larssons, om jag bara får den att fungera.. Fast Lillemor har den och den fungerar i hennes Mp3 spelare så då kanske den funkar i min oxå..

Regnat har det gjort nästan hela dagen oxå.. fast några få timmar med sol fick vi.. men nu är det ett riktigt busväder igen..
Var med mamma till ÖB tidigare idag, och sedan så var vi till nyckelpigan och handlade lite..

Men nu å får jag väl avsluta detta och göra mig i ordning för att hämta tjejerna vid bion..

Hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback