Tisdagskväll

Då har även tisdagen snart tagit slut. Jag har sytt på min klänning, tittat på tv. Och tidigare idag så var Malin, Lillebror, Berit , Madde, Mattias och Pelle Och Angelina här. De sistnämnda var inte här i många minuter. Liam var oxå här en stund. Vi pratade lite och så visade Madde oss sina kostymer, fast inte den hon ska ha på festen.

Jag har även badat Tyson och det tyckte han inte om, dammsugit har jag oxå hunnit med. Fast köksfönstret är fortfarande smutsigt.. men det försvinner inte av sig själv så det är lugnt.

Tacos åt vi till middag, det var Jennifer som ville ha det.

Hmm.. det är nog allt.. Lillemor ringde förresten och undrade om jag kunde ta med mig Maria på tupperware party på torsdag kl 6. Så det får jag väl göra.. Ska ringa Maria och höra med henne.. Jag skulle vilja ha nya avantisaker.. om det finns fortfarande... men bara om de ser likadana ut..

Hmm... det var nog allt.... Snart så börjar Uggly Betty, och klockan 9 så börjar House igen.. det ska bli skoj.. tror jag..

Jag har även lyssnat klart på Misterioso, den var bra, så nu ska jag försöka mig på en bok som Lillemor inte lyckades lyssna på för att Maria Samuelsson är inläsare, Innan döden kom, av Elisabeth George.. Får se om jag klarar av att lyssna. Fast hon är jobbig att höra på..

Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på Betty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback