Tionde oktober



Då var det fredag igen, det är värst vad veckorna gå fort.. Fast det beror ju inte på att man har har kul hela tiden. För det kan jag inte påstå att jag har.. :o)

Idag så steg jag upp 05,50 och började tvätta kl 06,00.. Hur kul är det på en skala? Noll skoj tycker jag... Och inte blev det mycket kuligare när det visade sig att jag hade 14  maskiner tvätt! Det var skoj inte sant?

Så nu måste jag skynda mig ut till tvättstugan och hänga upp det sista så att jag förhoppningsvis får allt torrt..

Annars så blir det väl mest städ och sånt idag... måste till affären och handla lite oxå..

Och så hoppas jag att det klarnar upp lite, för just nu så är det väldigt grått och dystert ute...

Men i eftermiddag så kommer Markus och det är ju nått skoj som händer idag iaf... :o)

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback