Fredags kväll

Då har nästan hela fredagen gått och inget har blivt gjort... Inget av värde iaf.. har varit rätt så låg idag.. Är så trött på att vara sjuk och att barnen är sjuka och att vädret är dåligt och allt i allmänhet..
Men i morgon så är det en annan dag så då är säkert allt bra..

Jag är trött oxå, imorse så vakande jag omkring kl 6 av att mina trevliga grannar slogs för fulla muggar. Eller slogs gjorde de väl inte bolstavligen. Men de skrek åt varandra för allt vad tyget höll.. Det är inget roligt sätt att vakna på.. Vaknar hellre till Linda Bengtzing  och Alla flickor utom jag.

Men snart så är det dags för Sleeper Cell och det vill man ju inte missa!
Här kommer en ny bild på Michael Ealy


Men först så kommer ju utröstningen i Idol, där vi får reda på vilka 11 det är som går till final. Hoppas att Robin B eller Jesper åker ut.. Eller varför inte Yasmina? Nåja det är inte många minuter kvar tills vi får veta det..

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback