Snöoväder

Idag är det inget roligt väder ute, fattar inte varför det var tvunget att komma mer snö för det var mer än tillräckligt som det var.. Och sjuka är vi oxå..  Jag, Lina och Alex här och Josefine i töreboda och Markus är och sjuk och vi som ska åka apå hockey på lördag.. Det är typiskt,  men vi får hoppas att vi frisknar till tills dess, det är ju ett oar dagar kvar..

Doktor Håkan Andersson från Gbg ringde till mamma igår för att informera om behandllingen som hon ska genomgå nu, hon ska göra 3 cellgiftsbehandlinar sedan en ny röntgen för att se om det fundgerar, om det inte gör det så fins det andra metoder sa han till mamma. Men vi får hoppas att det går vägen!! Håller alla tummmar jag har..

Men nu så ska jag lägga mig och vila en stund..

Hasta lavista!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<object width="450" height="300"><param name="movie" value="http://rodgron.awshosting.delorean.se/app/banner/rodgron_banner.swf?uid=28248&bid=valfard"></param><param name="allowFullScreen" value="false"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://rodgron.awshosting.delorean.se/app/banner/rodgron_banner.swf?uid=28248&bid=valfard" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="false" width="450" height="300"></embed></object>

2010-09-08 @ 11:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback