Torsdagen den 22 januari 2009

Hej,
jag är jättetrött på dessa super sega målare. Trodde i min enfalld att de skulle ha hunnit att tapetsera något igår. Men icke sa nicke, inte en millimeter tapet kom upp. Och inte hade målat klart heller. Jag undrar vad det är de sysslar med egentligen. De måste väl kunna vara lite mer effektiva? De måste väl fatta att man inte kan bo hur länge som helst utan att ha tillgång till ett kök? De borde ha börjat där och gjort köket klart igår.. GRRR...jag är jätte arg!! Som tur var så var Pelle och Malin snälla så att vi fick äta hos dem igår.. Får se vad vi gör idag.. De har ju bara börjat att tapetsera i vardagsrummet men jag hoppas att de åtminstone blir klara där idag för jag vet inte om jag orkar ha det så här en dag till... Jag har INGENSTANS att vara!! det är jättesynd om mig!!!!!

Nåja, nog om det.. Lilla Bettan har fått fyra valpar. En kille och tre tjejer tror jag att  det  var.. Hoppas att allt har gått  bra och att hon klarar av att ta hand om dem, hon är ju inte så gammal.

I morgon så kommer spanien resenärerna hem. Hoppas att de har haft det bra och kommer hem pigga och utvilade och fulla av liv och lust! Det har väl varit 25 grader varmt en dag iaf sa Lillemor när jag pratade med henne igår..

Undrar om jag ska ta mig i kragen och göra någon nytta här uppe när jag ändå är förpassad till denna regionen.. Har egentligen ingen lust för jag är trött.. Trots att jag sovit rätt så bra i natt..

Undrar när de tänker göra Linas rum? De får absolut inte börja med det i morgon om de inte hinner färdigt. För de ska inte inbilla sig att vi ska bo utan ett rum hela helgen. För då har denna familjens medlemmar minimerats med ett par personer.. och det är det väl ingen som vill att den ska göra.. eller? :o)

Nej, nu ska jag sluta. Vi höres snart igen!

Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför bloggar du inte?

2009-01-28 @ 12:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback