Söndagen den 18 januari 2009

Igår så åkte Pelle, Angelina och Ewelina till Mariestad och köpte en hamster, den är jättesöt och de döpte den till Lajna, så nu är vi med burdjur igen trots att jag inte ville ha några fler.. jaja.. thats life..

Sedan så var det ju kötslaget på kvällen och det slutade inte riktigt som jag trodde, var helt inställd på att Magnus kör skulle åka för de var inte så bra igår, han gör verkligen konstiga låtval.. Tycker synd om Robert Wells som åkte ut när han var mycket bättre än Magnus.. men men.. shit happens..

Angelina har tillbringat hela helgen här hos oss och det har varit kul. hon är så trevlig att ha att göra med.. Lillebror, Pelle och Malin har vi oxå sett en del av. Annars så har det varit en lugn och lite småtråkig helg, har inte gjort så mycket..

På onsdag så kommer målarna hit! Jag ska äntligen på omtapetserat i köket och vardagsrummet, så som jag har längtat efter denna dag!! Trodde att jag skulle få vänta till i höst eller iaf till längre fram i vår.. Fast jag har ännu inte bestämt vad jag ska ta för tapeter, ska fråga målarna om de har fler tapet-pärmar, Lillemor sa att de har fler än de som de ger en.. får kolla med dem i morgon..

Men nu så börjar jag att bli trött och det är dags att krypa till kojs..

Hasta la vista amigos!!

Kommentarer
Postat av: lillemor

du får åka ner till ab bostäder eller till målaraffären.

2009-01-19 @ 14:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback