Nytt år

Hejsan,
nu var det länge sedan jag skrev. Närmare bestämt 2 veckor sedan. Och inte har det hänt så särskilt mycket heller. Julen har kommit och  gått, nyår har kommit och gått. Och Alexander har fyllt 19 år. Det är något som jag har svårt att förstå hur min lille pojke har blivit så stor. I mina ögon är han fortfarande en liten bebis. :o). Fast det tycker han säkert inte om att höra..

I morgon så börjar skolan igen, inte för att jag fattar hur de ska komma upp imogon bitti, för de somnar ju inte förrän fram på små timmarna och går upp på eftermiddagen.. typ... Men på något sätt så ska det väl gå. Jag hör hör ett larm på någon av tjejernas telefoner går igång om och om igen så de har nog tänkt sig att de ska komma upp lite tidigare idag. Jag får väl traska upp för trappan och väcka dem snart..

LIllebror börjar dagis idag, det kommer nog att bli kul för honom att träffa andra barn i hans storlek och få leka och lära sig en massa bra saker.. Och så får han leka av sig så att han kanske blir lite lugnare..hehe... fasters lille vilding.. han är allt bra go´. Ska gå och hämta honom en stund sedan och ha en liten faster dag..

Kallt har det varit också, så in i norden.. Och längre än vanligt har det suttit i, det var konstigt, fast igår så var det 2 plus men då blåste det orkan istället... konstigt väder, och idag så var det -6 igen..

Jaja.. men nu så får jag väl försöka mig på att göra lite nytta, ska ta bort granen, det är det enda som är kvar av julen här hemma...

Hasta la vista amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback