Fredag den 16 januari 2009

Hejsan,

idag så har jag varit i Götene och kollat på en lägenhet som Frasse kankse ska flytta till. Den låg på¨Tenngatan och var rätt så fin.. Det enda var väl att tapeterna i köket inte var så fina, mörkblåa med stora vita blommor på.. Fast det går att leva med ett tag antar jag. Bättre att bo där än med den däringa monster Marie antar jag.. Rummen var stora och fina. Så Frasse ringde till hyresvärden och sa att han ville ha den, så jag hoppas att han får den. Det skulle vara bra för då kan jag få lite avlastning med barnen. Behöver vara lite barnledig snart känner jag. Jag vet att de är stora och säkerligen skulle klara sig själva men det känns bättre om tjejerna och Alex inte är på samma ställe ensamna allt för länge..

Idag så är det Lets dance igen, det är kul.. Blondin Bella är allt annat än graciös när hon dansar..hehe,, hon var verkligen stel.. Fast jag blev imponerad av Morgan Alling eller vad han nu heter, han var verkligen duktig..

Och i morgon så är det körslaget, det gillar jag oxå, min favorit är naturligtvis Magnus Carlsson.. Fast jag är rätt så säker på att Robert Wells kommer att vinna..

Annars så vet jag inte alls vad som händer i helgen. J o J är sjuka så det blir nog inget Trollhättan och idol för dem. Tråkigt för de hade sett fram emot det. De har feber och ont i halsen och är trötta och slöa. Kanske har de åkt på influensan, fast det hoppas jag verkligen inte att de har.

Ringde till Zoo oxå, de hade inte fått in några hamstrar utan de var restnoterade, så det dröjer till nästa fredag innna det finns någon. Angelina tog det bra som tur är, det är så tråkigt att behöva tala om att det inte finns några när man har lovat att köpa en, men det är ju inte så mycket att göra åt det. Men förhoppnigsvis så får de in till nästa vecka..

Men nu så ska jag försöka mig på att göra lite nytta här hemma..

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback