Torsdagen den 12 februari

Hejsan,
nu är jag i Dals Långed. Jag är alldeles ensam i Markus lägenhet.. Har städat lite, han hade en ljusstake kvar i köket!!
 I mitten av februari!! Det var nog rekord tror jag, men nu har jag tagit bort den och ställt tillbaka fönsterlampan som ska stå där.. Dammsugit och torkat golven har jag oxå gjort.Tror det var ett tag sedan det gjordes..  Sedan så blir det bara att titta på tv..det är en hel del att titta på i kväll.. Markus slutar jobbet kl 11 så jag har några timmar kvar att fördriva.. Men det är lugnt och skönt.. Det var länge sedan jag var ensam någon längre stund..

Men nu ska jag fortsätta här..

Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Anonym

rekord vet jag inte om det är :) fru kind hade kvar sin ljusstake fram till juni!

2009-02-12 @ 22:57:41
Postat av: lillemor

rekord vet jag inte om det är :) fru kind hade kvar sin ljusstake fram till juni ett år!

2009-02-12 @ 23:02:08
Postat av: Anonym

wow... det var bra gjort !

2009-02-13 @ 09:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback