Fredag den 6 februari 2009

Hej,

Vem var det som ville att det skulle komma en massa snö? Den personen har jag lust att byta ett par ord med.. Det är inte det minsta rolig.  Tyson hade ungefär ett kilo snö på varje tass, det måste ha varit tungt för den stackaren..

Mitt  kusinbarn Rebecka nedkom igår med en liten flicka, som ska hete Vanja. Hon är jättesöt, 3120g och 50 cm lång..

Tvätta ska jag göra idag också, det är inte så skoj.. Men jag får väl tvätta ett par maskiner iaf.. Handla måste jag nog göra oxå, har inget dasspapper..

Inget svar på bostadsbidraget har fått heller, det borde väl komma snart tycker jag.. Likaså borde det snart komma svar på sjukbidraget.. får verkligen hoppas att det går igenom annars så vet jag inte vad vi ska göra..

Men nu så ska jag duscha för Malin vill att jag ska komma bort på kaffe, så jag får skriva mer sedan..

Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill inte heller ha snö!

2009-02-06 @ 13:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback