Lite smått och gott



Idol pågår för fullt, fast nu är det reklam. Det är bra, jag gillar den här juryn. Fast jag blev lite sned nu för jag har ju tänkt att se på Heroes. Men nu gick det upp ett ljus för mig, det är inget avsnitt av Heroes idag. Det är ju den nya serien med Persbrandt istället. Att jag inte har fattat det tidigare det övergår mitt förstånd.. jaja.. inte kul,, får se om jag tittar eller inte..

Trött är jag oxå, och inte har jag lyssnat en sekund på min bok idag..men jag kände att behövde ta en liten paus.. Men nu saknar jag boken.. får ta och lyssna en stund nu ikväll.. Det är så skönt att lägga sig och lyssna, man somnar så gott.. Alla borde prova på.. Just nu så lyssnar jag på Dödskällan den är inte så där väldigt bra, men jag har inte lyssnat så länge än, men jag kommer nog att höra klart på den iaf..

Nu blev det snyftigt i Idol.. kan inte låte bli att fälla ett par tårar när Anna går vidare och får så mycket beröm..*snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback