Trist dag

Det är verkligen ingen rolig dag idag.. Regn och grått, man har inte lust till att göra något..

Boken som jag började på igår gick inte att lyssna på. Inläsaren lät som en radiopratare från -30 talet och det är inte skoj.
Så nu har jag tagit tagit hem några böcker av en annan svensk författare, Arne Dahl, och det verkar lovande.

Josefine och Jennifer har kommit hem, äntligen, de har varit borta i över 24 timmar. Alexander är forfarande kvar hos Andy och lanar.

Inget är det att se på tv heller, men klockan 21.30 börjar sista avsnittet av Kampen om colorado, så det måste jag titta på.

Nu ska jag försöka mig på någor nyttigt, om jag orkar för jag är slö idag.

Baj baj!

Kommentarer
Postat av: Therese

hej hej

2008-09-06 @ 21:33:31
URL: http://tezzzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback