tjugotredje september


Fy för den leda vad jag var trött när klockan ringde idag!
Ville verkligen inte gå upp! Huvva!
Och inte blev man ju direkt gladare och piggare när man fick
se hurdant vädret var. Grått, grått, grått så långt ögat kan nå..
Inte alls skoj.. Och jag är fortfarande lika trött..

Vad står det på min agenda idag då?
Inte så mycket är jag rädd..
1. Städa i köket                
2. Dammsuga                 
3. Bada Tyson                  
4. Reprisen av Glamour

Det är väl allt jag kan komma på för tillfället.
Men först av allt så måste jag vakan till liv.
Och så måste jag få Lina att kvickna till hon börjar 9,30.

Bye Bye!



Grått och trist..

Kommentarer
Postat av: lillemor

men nu lyser solen!

2008-09-23 @ 12:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback