Tjugosjätte september



God morgon!
Inte lika dimmigt idag, hoppas att det klarnar upp och blir en fin dag idag.
Ewelina har cyklat iväg till skolan, J o J börjar vid halv tolv. Halv ett ska jag och de på möte med rektorn och gympa fröken. Får se hur det går, men jag tänker informera dem om att jag inte tänker bråka med J o J om det. För jag tycker att om de bara sköter skolan för övrigt så struntar jag i om de aldrig går på idrotten. De kan få gå med stavar, eller ta en cykeltur eller en vanlig promenad så är väl det okej? Men jag undrar om skolan går med på det. Skit samma, men jag tänker inte bråka  om detta.

Fast nu så måste jag städa lite, fattar inte hur det kan bli rörigt när man inte gör något speciellt?



Ha det så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback