Tjugofjärde september



I dag var det tungt att gå upp, jag var jättetrött trots att jag somnade ganska tidigt. Kanske är det en förkylnig på g eller nått för jag har fortfarande on i huvudet. Inte lika mycket som igår men den finns där.

Dimmigt är det ute oxå, knappt man såg skolan från våra hus och det är ju inte så särskilt långt. Alla utom Lina är i skolan idag. Hon har ont i halsen och huvudet säger hon. Men till sin psykopat måste hon idag iaf.. Klockan 3 ska hon vara där.

Tyson har badat nu. Han ligger i soffan och är sur på mig..hehe.. han är så rolig efter badet, han far runt runt runt som en dåre och skubbar sig mot allt. Men nu är han ren och fin igen så att man kan ha honom inomhus..

            
Tyson börjar gå                      Det är dimmigt                                                                         

      
Bäcken är nästan tom         Höstlöv på marken             andra änden av bäcken 

      
Träden är gula                    Tyson gör nummer två        Väldigt höstigt     

        
Vi går genom skogen        Nummer ett                             Tyson är jordig

                     
Frukost innan badet              Tyson vill inte bada                Färdig och vill upp                 
                                                              




Jättesur bobbo

                         
           
      Skubbar  mattan                    och väggen                           och mattan

Han är rolig han, men nu ligger han och torkar i soffan. Ska snart borsta honom och då blir han ännu surare på mig, men det är smällar man får ta. Nu ska jag göra lite nytta.

Hasta la vista!



Kommentarer
Postat av: Therese

vad söt han är Tyson!

2008-09-24 @ 15:32:56
URL: http://tezzzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback