tjugoandra september



Vad kyligt det var i morse. Pratade med Erik vid 7 och han sa att han fick skrapa rutorna på bilen när han skulle åka hit till jobbet. Det måste väl ändå vara i tidigaste laget? Men det ser ut att bli en fin dag iaf. Solen lyser och himlen är blå. Luften är klar. Rätt så skönt faktiskt. Hade sällskap av Malin på morgonpromenaden med Tyson, trevligt att slippa gå ensam.

Men nu så ska jag sätta igång och städa. Måste damma, dammsuga och torka golven. Tvätta ska jag göra oxå..mattor idag. Har nog lite kläder som behöver tvättas. Men idag så ska jag inte glömma bort att jag tvättar.. :o)

Alexander och J o J är i skolan Ewelina börjar 11.45 så snart ska jag väcka henne...

Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: malin

jag ringde comviq så dom skickar ett nytt kort med samma nr

2008-09-22 @ 12:15:55
URL: http://lillalella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback