Tisdagskväll



Fy vad det är tråkigt att vara sjuk. Orkar inte vara det längre. Nu tittar jag på Glamour och det är jättebra idag. Eric har äntligen talat om för ragatan Stephanie att han vill skiljas och bli ihop med Donna. Gött åt henne.

Men efter att Glamour är slut så ska jag lägga mig och sova lite. Är så fruktansvärt trött. Uggly Betty är ikväll så fram till dess kan jag sova lite.
Det är otroligt tyst här hos oss nu när alla är sjuka.. Tyst och mörkt.. Nästan inga lampor är tända.. Folk tror nog att vi inte är hemma när de tittar in.. Men det är så lugnt skönt..

Men nu ska jag vila.. hörs senare.. bye bye!



Glamour har ny repris-tid 13.45.. glöm inte det ni som inte såg det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback