Städat

Så där ja! Nu har jag varit jätteduktig!
Dammat, dammsugit, skurat slängt en massa bråte. Bytt gardiner i köket. Tvättar gör jag oxå.
 Är imponerad av mig själv fakriskt, jag kan om jag vill. Fast det är ju inte så ofta lusten anfaller mig. Tyvärr..
Tvätten är inte klar än och jag har lite små plockande kvar innnan jag är färdig men jag behövde en liten kaffepaus..

Första boken av 10 i en serie av Arne Dahl, De största vatten, är avklarad. Den var bra, en 4 på en skala till 5.
Fast nu visar det sig att det inte är bok 1 utan bok 5. Men det gör inte så mycket, man behöver ju inte läsa dem i ordning.

Men nu så ska rusa ut till tvätten..

Hasta luego!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback