Söndagen den fjortonde september

Hejsan,
idag så sov vi länge ända tilla 10.30 då Alexander ringde och väckte oss.
Vi var ju och spökade igår så det blidde lite sent..

Här kommer några bilder från det äventyret:

           
Markus på parkeringen      Tjejer bak i bilen                   Therese är tuff                      och Jessica

           
På led ut i skogen               Malin är rädd                        Trappan upp                        Spöket i grottan?

             
På väg till paviljongen          Rädd?                           Therese är rädd för Jennifer   Allvarlig diskussion



På den här bilden lyckades jag fånga orber
 så det finns kanske något där uppe trots allt..


Men här fångade jag en mycket konstig orb..

Det var lite kusligt där uppe på kullen inatt.

Men idag så har jag stått vid spisen och lagat mat i flera timmar. Men det är rätt så kul tycker jag. Maten blev god oxå och det gör ju inte saken sämre..

Men nu är jag trött och ska nu lägga mig hos Markus i soffan och vila lite..

Hasta la vista!


Kommentarer
Postat av: lillemor

jag ser inga orber?

2008-09-15 @ 07:08:14
Postat av: Therese

ja usch det var en skrämande natt.. men kul hade vi ju iaf

2008-09-18 @ 19:38:58
URL: http://tezzzie.blogg.se/
Postat av: Eva

Kul att fler är intresserade av orber :-) Kolla gärna på min blogg...

2008-11-05 @ 12:22:55
URL: http://soscary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback