Snart är det dags för Glamour

Nu är klockan snart 17.35 och det är dags för mig att slå ner häcken i soffan och titta på Glamour. Igår händer det en massa men det får jag berätta om senare.

Mishells kalas pågår för fullt, undrar om tårtorna blev goda. Förhoppningsvis så får vi hem ett smakprov.
Här kommer bilder på tårtorna:


         

De ser goda ut, och Alexander blev inte glad när han fick reda på att det inte var våra tårtor utan att jag hade gjort dem till någon annan.. Hehe han var surare än en citron..


På Promenaden med Tyson så mötte vi Adidas, Annika och Lillis.. Adidas var GLAD att se Tyson...



Men Tyson var inte lika lycklig över mötet..

Men nu så måste jag avluta för nu så har Glamour börjat.
Ha det bäst! Kram Lena

Kommentarer
Postat av: malin

du får väl baka tårtor som vi får äta

2008-09-05 @ 20:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback