Natti natt

Ja, då var det dags att knyta sig.

Har precis diskat en JÄTTE disk för hand. Diskmaskinen var överfull och jag orkade inte låte disken stå för att vara tvungen att plocka ur den och sedan fylla den igen och köra den en gång till, lika så bättre att diska för hand det går snabbare.

Jag ska bara informera om att jag klarade av 2 låtar på Lou´s inferno, nämligen Cliffs of Dover och Number of the beast. Jag är så duktig så! Snart så är det dags att börja spela på hard. Men det kommer jag nog inte att klara av..

Nu så ska borsta tandrota och sedan krypa ner  i den sköna sängen, lyssna på ett par ljudspår på boken och sedan sova min skönhetssömn..

Godnatt och sov så gott.. och....Be carefull out there!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi får tävla på guitarr hero nån dag... ja lovar att jag vinner

2008-09-07 @ 23:31:27
URL: http://maddiskarlsson.blogg.se/
Postat av: Therese

har ni PS3??

2008-09-09 @ 01:34:50
URL: http://tezzzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback