Middagsdags

Då var det dags att fixa middag igen.. Men jag vet inte vad jag ska laga.. Så det får nog bli fiskpinnar och mos, det är lätt och gott.

Och av de saker som jag hade på min agenda har jag bara gjort ett par..

1) Köpt ingredienserna till Mishells tårtor

2) Hämtat Alex...

Så städa får jag göra en annan gång. Kanske kan jag förmå mina barn att vi tar en städdag i helgen. På söndag tillexempel, för jag är rätt övertygad om att de behöver göra en saneringa av sina rum.

Men tårtorna måsta jag förbereda idag, så att de blir saftiga och goda tills imorgon.. 393,50 kr går det på att göra 3 st smörgåstårtor. Att köpa en på ett konditori kostar 500kr. Det är en avsevärd skillnad..

Men nu så måste jag sätta lite rotation och göra mat..

Hasta luego..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback