Lördagen den sjätte september

"Sjätte september minns du den kvällen det var rätt länge sen"

Det är låten man alltid måste lyssna på just idag. Flamingo kvintetten är det som gör den..

Idag så väcktes jag brutal ur min sömn kl 09.20. Trodde att det var mitt i natten och hoppade upp ur sängen utan att ta på mig glasögonen och försökte treva mig fram till den vedervärdiga telefonen som ringde. Det var Markus som var så elak och ringde och väckte mig. Han skulle åka till Åmål tillsammans med sin mor och far och syster.
                                                                          

Fast bara jag hade kvicknat till liv så gjorde det ju inte så mycket för jag skulle ju ändå upp för jag och mor löser ju alltid Melodikrysset på lördagsmornarna.

Fast inte blev man nu så speciellt glad när man fick upp persiennerna och såg att regnet det bara öser ner. Blää.. det är inte skoj..

Käkade frukost och löste krysset med mor och sedan så var det dags för promenaden med Tyson, det var en mindre lustig historia.
Trots paraply så blidde jag genom blöt för det regnade liksom åt alla håll och kanter..


          

En bild från min baksida ut mot fotbollsplanen och ett "litet" takdropp, och en vattenpöl på altanen. Fint..

Nu så ska jag försöka göra någon form av nytta idag.. Hasta la vista amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback