Kvällen den tjugoförsta september

När vi var på Onoff idag så hittade vi Guitar Hero Aerosmith för 499kr! Så det köpte vi naturligtvis så nu har vi två gitarrer. Det är roligt att spela mot varandra. Tydligen så ska Aerosmith utgå ur sortimentet, det fattar jag inte för det var roliga låtar att spela.. tycker jag iaf.. J o J tyckte oxå det.. fast det är klart vi har spelat det gamla nu så vi har tröttnat..

Sedan så åkte jag ochj Lillemor ut till Trässberg och Ronny för att hämta hem Stephanie... det var inte lätt vill jag lova, men hon följde med tillslut..  Men nack delen med detta var att jag glömde av att jag tvättade.. så  när jag kom hen kl nio och skamsen traskade in till tvätten så var den som tvättade efter mig där, och kag bad tusen gånger om ursäkt för att jag var sen, men den snälla månniskan som tvättade hade till och med hängt upp min tvätt och plockat ner den torra och tömt torktummlaren och lagt i där igen..Det var snällt..Det är inte många som skulle gjort så.. Tack igen!

Nu så tittar jag på Mord i sinnet, det är mycket bra.. Gillar Tony Hill.. Men nu måste jag springa ut och hämta min tvätt...

bye bye!

Kommentarer
Postat av: malin

Vem var den snälla människan? visste inte att det fanns snälla människor på Västgötagatan. :)

2008-09-21 @ 22:11:59
URL: http://lillalella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback