Fredagskväll

Nu ser det lite mörkt ut för Stephanie..hehe...rätt åt henne.. hoppas att hon får vad hon förtjänar..

Idag så käkade vi Fläsk och löksås, det är så gott. Markus har kommit och han har oxå ätit och så har vi fikat och tittat på Glamour..hehe.. ja, han satt med oss och tittade en stund. Inte illa om jag får säga det själv.. Men nu så spelar han Guitar Hero Aerosmith.. Han var tvungen att prova det..

På söndag har jag bjudit hit Pelle, Malin, Angelina och LillUsama på middag, Kallops hade jag tänkt bjuda på.. Det är gott och passar bra så här på hösten..

Men nu så är det dags för en promenad med LillBobbon..

Och snart så är det dags för veckans avsnitt av  Sleeper Cell! det får jag inte glömma..

Hasta la vista!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback