Fredagen den 5 september

En ny strålande dag.. Nja, det stämmer väl inte så bra... Det regnar om spön i backen just nu.. Så idag så fick jag köra Ewelina till skolan, det går ju inte att cykla i ett sådant här väder. Eller det går väl men hur kul är det att sitta i skolan och vara genomblöt? Nackdelen är ju att nu så måste jag hämta henne när hon slutar, och det ärmindre kul..

Boken lyssnade jag fördigt på igår, så nu måste jag hitta en ny att lyssna på och jag har ingen aning om vilken jag ska välja.. Jag har ett gäng liggande i datorn men det finns ingen som lockar mig speciellt.. Det är jättesvårt..

Tror att jag vill lyssna om Millenium triologin, men den har jag inte..  Jaja vi får se..

Just nu så lyssnar jag om och om igen på Lasse Lindhs Satan vad ont det gör.. Den är så himla bra..

Och då ska vi se vad det står på programet idag..

1) Göra färdigt Mishells tårtor
2) Dammsuga
3) Köra bort tårtorna?
4) Hämta Ewelina
5) Säkert en massa annat som jag inte kan komma på just nu..

Så det är väl bäst att köra igång, tiden springer ju faktiskt iväg av någon konstig anledning...

Hasta luego och kramar från Lena

Ps. Nu har himmelens portar öppnat sig för nu bara vräker det ner. Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback