Trettonde oktober


Godmorgon!
Idag var det inte roligt när klockan ringde. Hade absolut ingen lust att gå upp för jag var mega trött.
Fy för den lede alltså. Men det var bara att kravla sig upp ur den varma goa sängen och väcka änglarna. De tyckte inte heller att det var kul att behöva gå upp. Förhoppningsvis så går vi och lägger oss tidigare idag. Det blev lite sent för oss allihopa inatt..

Och av vädret så blev man ju inte så speciellt mycket gladare, det är ju så grått och trist så det liknar inget.. Huvva.. Och kallt och ruggit var det med. Markus åkte hem nu på morgonen och efter att vi sagt hejdå till honom så tog jag och Tyson en halv lång promenad, runt industri området och ner till öb och hem längs gångbanan. Där mötte vi Jessica och Jack som oxå var ute på promenad.

Men nu så är det dags för mig att ta tag i dagens arbete, har en massa på agendan idag..

1) Måste röja lite där uppe
2) ska tvätta kl 11
3) Måste tvätta köksfönstret
4) Dammsuga
5) Nått annat som jag inte kommer på för stunden

Så det är väl bäst att jag sätter fart på dököttet nu..

Hasta luego!


   
Markus ska åka hem        Här åker han iväg            Gångvägen är höstig
   
                                             Röda fina bär                        


Jessica och Jack skymtas bakom löven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback