Trettionde oktober



God morgon världen!

Idag var det inte någon större värme ute, men det var så fint och vitt och soligt när jag tog morgon promenaden med Tyson.
Sedan när vi kom in åt vi frukost och efter det så satt jag igång att pynta till Halloween. Jag tänker itne göra så mycket som jag brukar. Orkar inte och har inte tid känner jag.. Men det blir nog bra ändå..

Måste åka och handla oxå, för det är nästan helt tomt i kylen.. Mat finns men inte juice och mjölk och sånt.. Måste köpa spegetti och ostsås och lite annat till festen på lördag.. Undrar hur många vi blir och hur mycket mat jag måste laga?  Nåja, det fixar sig..

Nen nu ska jag gå till tvättstugan och kolla om jag har  tvätt-tid idag..

Hejsvej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback