Stormigt värre

Det var värst vilket ruskväder det blev framåt natten. Det blåser och regnar. I östergötland och småland och skåne snöar det visst. Bara det inte kommer hit! Fast med vår vanliga tur så gör det väl det. Får hoppas bara att både Ewelina, pojkarna och Markus hinner komma hem innan dess.. Fast jag håller tummarna på att det inte börjar snöa. Tror inte att jag kan gå och lägga mig innan alla har kommit fram ordentligt så det blir en lång natt.. Eller lång och lång.. Markus är väl den som kommer senast och han borde vara här innan två om inget oförutsett inträffar.. förresten så sa Lina att det snöade, eller hade snöat i Karlstad..

Men jag får väl lägga mig och lyssna på boken, men jag tycker att den är lite lång tråkig. Jag lyssnar på Historikern, av Elisabeth Kostova, jag fick boken i julklapp av Markus första julen vi var tillsammans, men jag orkade inte läsa den för den var så sef. Men Pelle, mamma och Lillemor tyckte att den var bra så jag får försöka ta mig igenom den.. Den handlar om vampyrer, Dracula och sånt..




And be careful out there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback