Stjärnor och kanelbullar

Idag så börjar Stjärnor på is, det kanske blir roligt att titta på. Men det börjar bli lite mycket med alla serier och tävlings program så jag vet inte om jag ska se det eller inte. Men troligtvis så gör jag väl det. Finns inte så mycket annat att göra heller. Markus är ju inte här utan han är hemma hos sig den här helgen så han och jag kan ju inte hitta på nått heller.

Här nedanför är alla deltagre i Stjärnor på is.


Kanelbullensdag är det oxå, och inga bullar har vi. Attans att jag har varit sjuk så jag inte har orkat bakat några. Men vi får väl åka till affären och köpa så att vi kan fika sedan.

En mumsig kanelbulle

Nej det här går inte nu ska jag göra lite nytta.. hoppa ner i ett bad eller nått..

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback