Sjunde oktober



Då var det en ny dag igen.
Vaknade kl halv fem i morse av denna förfärliga hostan. Nu får det faktiskt vara bra för jag orkar snart inte mer. Blir ju helt förstörd om jag inte får sova en hel natt snart.

Började ringa Frasse före åtta, men det var fortfarande upptaget. Fick tag i honom tillslut, han svarade vid nio tiden, de hade väl vaknat då. Den vidriga Conehead pratade i bakgrunden så hon är väl inte på jobbet.. Om man nu kan kalla det jobb. Hon är på Samhall och där kan man säga att det är rätt kvinna på rätt plats, för ute bland normala människor passar hon inte.. Men jag sa till den gode Frasse att jag och mamma kommer upp dit i morgon för att hämta barnens saker så om han kunde vara så snäll att packa ner allt. Men det ville han inte för sakerna skulle vara kvar, men keyboarden skulle de få ta med sig, och då sa jag att Alexander ville ha tillbaka sin dator och ta reservdelar ifrån, eftersom den ju ändå är trasig så kunde han få göra det, okej sa han då.. men det var allt vi fick ta med.. Vi får se, följer tjejerna med så blir det nog andra bullar av, för om mormor är med så blir de och jag tuffare.. Hoppas att Conehead är hemma för då ska hon få sina fiskar varma!
Nog om det..

Tyson koppel är borta, har ingen aning om vart det har tagit vägen. Så nu har han fått haft sin gamla sele och en bogserllina när vi har varit ute.. Trevligt..
Men det är fint väder ute idag iaf..

Ellinore sprang i kapp mig på morognpromenaden, XX hade tydligen skrivit till Liam på msn igår så han var upprörd.. Fattar inte att han inte kan låta pojkstackarn vara ifred..

Ellinore fick raketer under fötterna när hennes psykopat ringde så hon försvann..

Och stackars Lillebror han är jätteförkyld. Han har hostat hela natten sa Pelle och han är så snuvig. Stackar stackar liten...

Nu får det vara bra för den här gången, men vi hörs snart igen.


Fint koppel!
   
Ellinore väntar

   


Fin Bill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback