Regn och rusk

Vilket rusk väder det blev fram på eftermiddagen. Det var trist, stackars mina änglar som ska cykla hem från skolan. Iaf Alex och Lina som får cykla ända från De la Gardie.. De lär inte vara så glada när de kommer hem..

Jag har faktiskt varit riktigt duktig idag. Har städat övervåningen någorlunda, håller på att tvätta och städat här nere. Har dock inte tvättat köksfönstret, men det får nog vänta tills i morgon. Kanske regnar det inte då.. Och det springer ju inte ifrån mig precis.

Jaja, men jag får väl lov att fortsätta med mitt röjande, och så måste Tyson ut på en promenad oxå.. Inte så skoj i regn och snålblåst.. Men nöden har ingen lag..

Hasta la vista Amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback