Kvällen den tolfte



Då var det redan söndagskväll.. Det är inte klokt vad dagarna slinker iväg fort. Men nu så vill jag titta på Mamma mia. Hoppas att jag får göra det..
Maten var god, lyckades bra med moset om jag själv får lov att säga det.. Fattar mig inte på Jo J som inte tycker om hemgjort mos det är ju mycket godare än pulver.. Jaja, men en vacker dag så kommer de nog att äta det de oxå..

Annars så har det inte hänt så mycket, Dyllan var ovanligt lugn idag.. och Markus har burit Dyllan för första gången! Det var inte illa.. han har varit livrädd för det.. Men nu så är det gjort.. 

Men ni får ha en trevlig kväll, nu ska jag lägga mig hos Markus i soffan..
Men det blir bara en stund för snart så måste jag gå ut med Tyson kom jag just på..

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback