Kvällen den 10:de



Min son är inte snäll mot mig.. Han hjälper mig inte att få igång min "nya"dator.. Det är hans gamla men den är avsevärt mycket bättre än min så jag ska byta.. Men han hjälper mig inte.. Eller han har försökt men han kan inte säger han.. Så nu står mitt hopp till min mycket snälla och helt underbara lillebror Pelle.. Pelle, kan du inte hjälpa mig? Du är bara helt bäst..
 är Pelle! Du får vilken maträtt du vill..



Men nu så börjar snart idol.. och nu hoppas jag att Robin B elller Jesper åker ut.. fast det är väl inte någon risk att de gör det för jag har velat det från första början och de är kvar än.. Så jag kanske ska byta taktik? Ska kanske börja hålla på dem istället..

Jaja.. vi får se vad det lider..

Ni får ha det så bra ikväll!

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback