Helloo!

Jaha,, då har ännu en dag gått. Och inte har det blivit så mycket gjort. Jag har sytt lite på Maddes kjol, men jag tycker att den verkar vara alldeles för stor.. men jag vet inte.. får gå och mäta på hemme i morgon igen. Och min klänning är väl i stort sett klar. Har pärlat massor i kväll.. Ska bara sy lite och så ska den strykas.
I morgon får jag väl gå till Malin och nåla in hennes och sy den.

Lillebror har varit här i några timmar idag oxå.. Han är så go den lilla raringen.

På teven har jag tittat lite oxå, missade dock andra avsnittet av Glamour för att Malin kom för att hämta Dyllan. Tittade på Ugly Betty och Hemmafruarna. Sedan så kastade jag ett öga på Law and order..

Var även och tittade på Madde och Henriks nya lägenhet, den var jättefin..

Men nu så ska jag gå och lägga mig, och jag hoppas att det inte ringer någon tant och väcker mig kl 7..

God natt och sov så gott!



And be careful out there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback