Guten nacht

Då var det åter dags att gå och lägga sig.. Det är inte klokt vad tiden går.. Nu har jag tittat på två avsnitt av Heroes och det är så bra... Undrar när säsong 3 börjar? Antagligen blir det väl till nästa höst eller så.. Fast jag hoppas att det blir tidigare..
Kanske skulle tanka hem och titta på datorn?
Nej, det är inte lika trevligt som att se avsnitten på tv..

I morgon så bär det av till värmland.. ska bli så trevligt.. Tyson ska vara hemma med Alex, det ska oxå bli skönt att inte behöva gå ut med honom hela tiden, det är i stort sett bara jag som går ut med honom.. Så nu blir det semester för mig.. Ellinore har lovat att hon ska hjälpa till med honom..

Men nu så ska jag sova.


Natti natt!



And be careful out there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback