Godnatt!

Nu har jag ringt och ringt och ringt till Frasse, men det tutar bara upptaget. Det är så fruktansvärt dåligt av honom att hålla på så här. Han och Conehead förtjänar verkligen varandra..
Han är ju helt otrolig egentligen, fattar inte hur han kan bete sig på det sätt han gör mot sina barn.
Men ett är då säkert, han har inte många popcorn poppade, han har inga indianer i kanoten, han är absolut inte den skarpaste kniven i lådan, hissen går inte ända upp och han har inte alla hästar i stallet. Hmm... nu kom jag inte på fler.. :o)

Men jag kan tyvärr inte göra något åt det, och alla ska veta att jag har försökt men det är svårt att ändra på någon som inte vill och Conehead har helt förvridit huvudet på honom..

Nu orkar jag inte tänka på dem mer idag, ska ringa till honom direkt i morgon bitti.

God natt och sov gott!


And be caraful out there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback