Femtonde oktober



Ännu en dag har grytt. Och inte ser den så ljus och trevlig ut... Det var lite kyligt och ruggigt ute. Men jag och Tyson trotsade vädret och tog en lite längre promenad än vanligt. Det var riktigt skönt och trevligt. Jag började lyssna på Elisabeth George boken igår och där hade Lillemor fel, det går att lyssna på denna boken, Maria Samuelsson läser inte så illa.. Då är Anna Godenius värre.

Idag så måste jag åka till en sybehörs affär och införskaffa lite attiraljer till min klänning. Lite pärlor och snören och band och fjädrar hade jag tänkt.. Finns det förresten fjädrar att köpa? Hoppas det... Annars kansk det finns någon som har påskfjädrar liggande..hehe... ska kolla om jag har några själv, men de måste vara i rätt färg.. hade tänkt mig att de ska vara i blått, rosa och lila.. samma färg på pärlor och band..  Det ska nog bli bra.. hoppas jag..

Annars så händer det väl inte så mycket idag, det var tänkt att jag och Lina skulle till banken och öppna ett konto till henne, men nu så mår hon inte bra så jag vet inte hur det blir med det.. Handla lite behövs oxå.. mjölk och bröd och juice är slut.. det säger bara "slurp" så är det tomt.. Det är inte klokt.. Och så ska jag bada..

Jaja, thats life.. men nu så ska jag sätta lite fart.. Måste diska och städa lite i köket och dammsuga igen, Tyson drar med sig halva skogen in.. Trots att vi inte går i skogen.. men vartenda löv som finns på marken  fastnar i hans päls..

Hasta la vista amigos!

 

   
Nybadad Tyson                 Nykissad Tyson                Solen går upp
 
Solen lyser på björkarna  Gångvägen ännu en gång.

Kommentarer
Postat av: lillemor

jag har inte alls fel! hon är vedervärdig! hon förstör varenda bok! men jag tog hem en igår och den är otroligt bra ! han heter buthler eller nåt sånt den finns på piratebye

2008-10-15 @ 12:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback