Dagens händelser

Har inte varit så många. Jag har städat lite, sytt lite på Maddes kjol, men nu så kan jag inte göra mer för hon kommer inte hit så att jag kan mäta så att det blir rätt längd på den. Eller bredd heter det kanske.. pratade med henne för en stund sedan och då sa hon att hon skulle komma snart.. Vi får se om hon syker upp...

Sedan så har jag varit på utvecklingssamtal för J o J, det gick väl bra..

Tittat på Glamour har jag gjort, och jag är så arg på Stephanie hon är så ELAk... tycker så synd om Donna...

Sedan så ahr det väl inte hänt så mycket mer .
Glömde bort att tala om att Dyllan och Angelina är här, Malin är och handlar så då är jag barnvakt.. Hur jag nu kunde glömma bort Dyllan.. han är ju inte den lugnaste av barn... hehe.. men han är så fin..

Och Angelina fasters lilla prinsessa.. hon är så snäll och söt..

Men nu så får jag väl kolla till alla änglar...

Hejsan svejsan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback