Vilken..

fruktansvärt seg dag det har varit idag. Det har inte hänt något. Bläää...

Jag och mamma var till Fa fyndet idag, och där fanns inget mer än en j***a massa människor. Det myllrade av dem. Men det fanns inget annat av intresse.

Sedan så åkte jag hem och glömde bort att jag hade tvätt-tid. Men jag kom ihåg det kl 11.40 så det gjorde inte så mycket för jag hade bara lite tvätt.

Sedan så var jag med JoJ till skolsköterskan men det gick inget vidare för där ville de inte vara, så det blev inte så mycket sagt. Jag sa till henne att jag tar dem till Guldvingen om de inte blir bra snart eller när de blir sjuka nästa gång.

Vi fyra tjejer spelade Buzz oxå, musikBuzz och jag vann..hehe,.. fast det var modern musik så jag var inte så bra på det..

Tittade på Glamour efter det och sedan på Judge Judy och slumrade till.. Nu pågår Dr Phil och det handlar om busiga barn..BratCamp.. intressant...

Nu så ska jag kasta ett öga på det..

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback