tredje november



God morgon!
Hur står det till med er idag då?
Här är allt bara bra, lite stel och lite ont överallt bara efter städningen igår.

En aning kallt är det idag oxå, det är alldeles vitt ute och snart så måste jag ut med vovven. Brrr..
Måste väcka Lina innan jag går ut så att hon vaknar ochär pigg och alert nör skolan börjar. Hon blir säkert inte glad när hon hör att hon måste cykla för att jag inte har någon bil.. Det är körförbud men den ska besiktigas idag kl 16.45 i Skara.

Tvätta ska jag göra idag med, kl 11.00. Jätteskoj, men det är ett måste, massor med tvätt har jag.. Men men jag har inget val.. Städa bort halloween pyntet ska jag oxå göra och byta gardiner i köket.  Så jag har fullt upp hela dagen, skulle behöva handla oxå, men det får nog vänta är jag rädd, men vi svälter inte ihjäl, bara nästan..hehe...

Maria ska in och operera sig idag, hoppas att det går bra med henne. Jag håller tummarna.

Det är väl allt för denna gång. Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback